Vše, co by Vás mohlo zajímat, se dočtete zde. Ale stejně tak nás můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailu info@sidloplus.cz či telefonu 216 216 005 a Vaše dotazy rády zodpovíme.
V naší nabídce najdete sídla v lokalitách Praha 5, Praha 2 a Praha 1.
Je nezbytné, abyste si na poště zřídili dosílku pro přeposílání pošty na vaši adresu.
Cena sídla na Praze 5 začíná již od 119 Kč/měsíc. Podrobnější informace a přehled naleznete v ceníku.
Samozřejmě. Stačí provést objednávku, ve které si vyberete adresu, poté vás budeme kontaktovat. Po provedení platby a potvrzení smlouvy vám zašleme souhlas s umístěním sídla pro vaši společnost a výpis z katastru nemovitostí.
Obdržíte od nás jedno paré smlouvy a souhlas s umístěním sídla s úředně ověřeným podpisem, který předložíte živnostenskému úřadu.
Pokud měníte sídlo společnosti v rámci lokality, v našem případě v rámci Prahy, kde sídla poskytujeme, není potřeba provádět notářský zápis. Pokud potřebujete změnit sídlo vaší společnosti z jiné obce, je nutné provést změny zakladatelské listiny u notáře.
Stačí navštívit kterýkoliv živnostenský úřad v ČR, žádost není zpoplatněna.
Ano, uváděná cena je konečná, obsahuje i kolek soudu pro zápis změn do obchodního rejstříku.
Jedná se o kompletní převod společnosti, z naší strany bude připraveno a provedeno vše potřebné.
- 100 % splacený základní kapitál ve výši 200 000 Kč
- Převod obchodního podílu společnosti
- Jmenování nového jednatele
- Přípravu smluv a všech potřebných dokumentů
- Veškeré poplatky za převod, vč. kolků
- Všech 80 volných živností
- Změna sídla společnosti v rámci Prahy
- Vzdání se práva na odvolání
Proveďte jednoduchou objednávku výběrem společnosti, o kterou máte zájem a uveďte své kontaktní údaje. Po odeslání objednávky vás budeme kontaktovat, a zašleme vám potřebné dokumenty, nutné pro převod společnosti. Dokumenty si vytisknete a na pracovišti CzechPointu ověříte podpisy a dokumenty nám doručíte. Současně uhradíte zálohovou fakturu. Po přijetí platby a dokumenty již vše zařídíme my. Na zápis změn do obchodního rejstříku je lhůta 5 dní, můžete se ale díky svátkům apod., protáhnout. Vy můžete ale začít podnikat od chvíle, kdy vás jmenujeme po úhradě jednatelem. U Express převodu jsou změny provedeny následující pracovní den.
Po provedení platby a zaslání ověřených dokumentů k nám, se již o vše postaráme my. Zápis do obchodního rejstříku je zpravidla proveden do 5 dní.
Expresní převod je proveden do následujícího pracovního dne od dodání všech dokumentů, podepsané kupní smlouvy a obdržení platby. Jelikož expresní převod probíhá notářským zápisem, je možné provést i další změny jako je změna názvu společnosti, struktury společnosti, sídla a další. Není tedy nutné objednávat službu změna zakladatelské listiny.
Kupní smlouvu a dokumenty pro převod společnosti připravíme my. Je nutné, abyste měli platný doklad totožnosti pro ověření podpisů, a pokud si dodáváte vlastní sídlo, je potřeba mít úředně ověřený souhlas s umístěním sídla o majitele nemovitosti a výpis z katastru nemovitostí. U cizinců je nutné dodat i výpis z rejstříku trestů.
U běžného převodu společnosti je lhůta na rozhodnutí obchodním rejstříkem 5 dní, po obdržení rozhodnutí se vzdáme práva na odvolání, následně obchodní rejstřík společnosti převede obvykle do 3 dní. U express převodu je tohle provedeno do druhého pracovního dne.
Naše společnosti mají sídlo v Praze, při koupi společnosti si můžete dodat vlastní souhlas s umístěním na nové adrese. Sídlo je možné bezplatně měnit pouze v rámci Prahy, pokud chcete sídlo v jiné obci, je nutné u konkrétní společnosti změnit zakladatelskou listinu.
Jednatel může za společnosti jednat již od ustanovení funkce. Není tudíž nutné čekat, až se změna projeví v obchodním rejstříku na justice.cz.
Poté je nutné si převzít dopis s přihlašovacími údaji do datové schránky, které jsou automaticky odeslány na adresu bydliště jednatele, a to do 3 pracovních dnů od provedení změny v obchodním rejstříku. Dále založení běžného účtu a provedení registrace k dani právnických osob na příslušném finančním úřadu. Na vyžádání vám připravíme registrační formulář.
Přístupové údaje k datové schránce jsou automaticky odesílány Ministerstvem vnitra na adresu bydliště nového jednatele společnosti, a to do 3 pracovních dnů od převodu společnosti.
Změna zakladatelské listiny se provádí pokud potřebujete změnit sídlo společnosti do jiné obce než je Praha, pokud měníte strukturu společnosti – změna počtu jednatelů a společníků či změna názvu společnosti.
Ano, můžete si vymyslet vlastní název společnosti, na který můžeme společnost přejmenovat, jedná se o placenou službu z důvodu nutnosti změny zakladatelské listiny – vypracování nového notářského zápisu. S tímto je samozřejmě možné provést i další změny týkající se společnosti.
Obsahuje jednu volnou živnost Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, pod kterou jsou všechny volné obory činností.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occae